• HeR Konuda FikiR

    30 Nisan 2016 Cumartesi

    Sizi de Ararlarsa Korkmayın Sakın -Naylon Polis

    Şimdi yeni moda telefondan emniyet müdürü terörle mücadele yada polis die tanıtanlardan ve sizden para altın ıvır zıvır isteyenlerden korkmayın.
    keramet onların sizin adınızı soy adınızı t.c bizi bilmesi değil keramet onların naylondan polis olmaları yada naylondan emniyet müdürü olmaları benim böyle bir olayla karşılaşmam 2006 yılına dayanıyor tabi dolandırıcılar o zamanlar para diil kontor istiordu  ofiste oturuyorum amcam geldi telefon kulağından evet evet diyip duruyor ve 10-15 dakka oldu tabi bu arada dayanamadım amcama sordum sus işareti yaptı babama sordum. Ankara emniyet müdürü aradı. Pkk ile konuşması yakalanmış amcanın dedi. Ee dedim amcam pkk ya mı çalışıyor dedim yok dedi ee dedim alakamız varmı dedim. Yok dedi. Ne istior dedim 2 saattir bekletiyor kontor bitmesin diye 500 kontor istiyor emniyet müdürü dedi. Oo iyiymiş dedim. Geçtim arkaya aradım polisi anlattım durumu polis aynen küfür et kapat dedi tamam dedim. Gittim amcamın yanına aldım telefonu tabi başladım küfür etmeye adam ne olduğunu şaşırdı. Ama amcam korkudan ne yapmacanı şaşırdı arkadaşlar kendinizi kandırtmayın bir polis emniyet müdürü yada dier şubeler sizden para istemez ne incelemek için nede başla bir şey için lütfen dikkat edelim

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty

    Travel