• HeR Konuda FikiR

    1 Mayıs 2016 Pazar

    Evlenme teklifleri

    Bizim zamanımızda evlenme teklifi vardı ama galiba biraz biz öküzlük yapıp teklif etmedik
    direk evlendik. Ama her kadın aslında bir evlenme teklifi bekler kimisi romantik kimisi sade ama bekler. Ocak ayında arkadaşım nişanlandı led ile güzel bir şekilde benimle evlenirmisin yazdırmış Belediye nin önünde o bol karlı hava da beklerken gördüm napıosun dedim. Ya sevgilime evlenme teklif edicem dedi. Hemen sordum ya sıcak bir gün seçseydin ya dedim yok. Ben bir yıldır biriktirdim. Onun nasıl evlenme teklifi beklediğini hep çaktırmadan sordum ve Ortaya bu çıktı dedi. Be bende soğukta köşeye çekildim ve beklemeye başladım çünki merak ettim derler ya insanın başına ne gelirse ya meraktan yada meraktan diye aynen öyle oldu bekledim ama 2 gün sonra hastalandım değermiydi derseniz değdi çünki o bir bayanın gözlerinin içinin güldüğünü görmek herkeze nasip olmaz. Ya türk erkeği romantik olmalı bana  göre

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty

    Travel